¤¤¤Sl@vonk@-ponosna....¤¤¤

19.04.2006., srijeda

***MAJKO***


Gledaj majko oči moje,
Ti ćeš vidjet kiše duge,
Vidjet ćeš ti majko suze
Jer mi ljubav ona uze!
Jednog dana kada budeš
Kćerku svoju ti udavala,
To će biti sestra mlađa,
Jer ja sreću nisam imala!
Kad u kuću,svoju dragu,
Sin najmlađi ti dovede,
Ja ću reći nemoj plakat´
Imaš majko još i mene!
Nikad ja ti otić neću,
Jer ja nemam u životu sreću,
Tebe majko i oca svoga,
Napustit neću ni iz groba!
Na grobu mome jesenje lišće,
Godine moje mlade će biti,
Pisat´ će:˝ožalošćeni majka i otac˝,
A ime mog dragog nikad´ neće biti!!!


By: ja osobno napisala....,2006.god.
- 21:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Inati se Slavonijo,
ljepota nek tvoja boli,
nema onog tko te ne zna,
tko te ne zna,
a ne voli!

moja malenkost

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Zar nisam bila zgodna kao mala???

MOJA HIMNA :)
E, vala za mene škola bila nije
ni opasni uča što prutićem bije
dok su odlikaši viđeni na djelu
s curicama ja sam trčkala po selu

Ref.
Učenici, mučenici, ljubim vam soj
direktori, profesori, niste moj broj
daj Bože zdravlja i radosti
i koji dinar u mladosti

Na 100 fakulteta slao me je tata
da mi budu veći i pamet, i plata
i dok je zbog mene zaradio bore
na igranci ja sam učila do zore

Ref.

Od mene se tada svi redom odrekli
vaspitne metode na meni ispekli
i dok su zbog mene svi gubili nadu
sa momcima ja sam šetala po gradu

Ref.




S


L


A


V


O


N


K


A